Zoekopdracht aanpassen

Prijzen P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking)

P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking)

Voordelig lang parkeren kan met Schiphol P3 Lang Parkeren! Het is niet voor niets de meest gekozen parkeeraanbieder.

 

Schiphol Smart Parking was tot 2017 een product van de luchthaven Schiphol. Inmiddels bestaat Smart parking niet meer en heet vanaf nu: P3 Lang Parkeren. U kunt bij de luchthaven voor een langere periode parkeren voor een gunstig tarief. Met uw eigen auto naar Schiphol rijden en daar vervolgens parkeren is makkelijk en betrouwbaar.

 

U kunt hier 24/7 terecht en het terrein is volledig beveiligd. Vanaf de parking gaan er gratis shuttlebussen naar de luchthaven. Schiphol P3 Parkeren is echter alleen voor mensen die voor langere tijd hun auto willen parkeren.

 

Reserveren gaat als volgt: u dient een week van tevoren online te reserveren. Betaling kan via iDEAL of via creditcard bij aankomst. Als u via iDEAL betaalt krijgt u een inrijcode toegestuurd. U kunt uw auto overal neerzetten op het P3 parkeerterrein, het terrein voor lang parkeren van de luchthaven. Elke tien minuten vertrekt er een shuttlebus die u naar de vertrekhal brengt. De shuttlebus staat u natuurlijk ook weer op te wachten nadat u weer terug bent gekomen.

  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-Borden.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-Borden-lang-parkeren.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-kentekencheck-lang-parkeren.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-ANWB-SCHIPHOL.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-ParkeerPlaats.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking) Schiphol-Smart-Parking-parkeerplaats-lang-parkeren.jpg

Reviews over P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking)

Gemiddelde score:
8
Uit 1752 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
8 / 10
H.R.ter Hove | 14-05-2022
geen reacties
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Carla | 04-10-2021
Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mastemaker | 26-09-2021
Werkt perfect
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jeannette van der veek -cokart | 22-08-2021
prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
c.s. anderson | 18-08-2020
ervaring is goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
I. Menses | 15-03-2020
Ben positief verrast. Bij aankomst moest ik mijn creditcard wel enkele malen aanbieden voordat deze
werd geaccepteerd maar verder prima. Ga de volgende keer de kenteken herkenning proberen, dat zou nog makkelijker moeten zijn.. Vraag me wel af of de stiptheid ook bij grotere drukte gegarandeerd kan worden. Capaciteit, per bus, voor mensen met (veel) bagage lijkt beperkt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
I.F. Browne | 08-12-2019
Op tijd ,telefonisch goed bereikbaar,
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marian | 10-10-2019
Super snel, handig en betrouwbaar!
De parkeerplaatsen zijn wel erg krap, niet geschikt voor de vele bredere auto's.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rijnders | 02-10-2019
,
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marion | 27-09-2019
Direct een goede plek, snel kwam de transferbus naar de vertrekhal en ook bij terugkomst alles snel .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
JRO v Rijk | 27-09-2019
Het in en uitrijden met je visa kaart gaat nog steeds niet soepeltjes! Jammer hoor! Waar ligt dit toch aan? Er staat gelukkig wel iemand om je te helpen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Kullberg | 27-09-2019
Alles verliep zoals beloofd en gepland. Niets te klagen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van der Valk | 26-09-2019
Prima geregeld, transferbus ook goed geregeld.
Voor ons prima te doen, maar voor ouderen of slecht ter been is het eventueel ver lopen.
Mijn ervaring in Engeland, golfwagentjes, die van het betreffende vak naar de shuttelbus rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.C. van den Berg | 25-09-2019
Hulp bij in en uitrijden op welk tijdstip je ook komt of gaat. Systeem met nummerplaatherkenning werkt. Begrijp alleen niet waarom je dan toch een ticket krijgt om uit te rijden. Moet je je hele vakantie zorgvuldig bewaren. Waarom kan uitrijden ook niet via nummerplaatherkenning.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Fam. de Groot | 23-09-2019
Na enkele jaren niet op P3 te hebben geparkeerd vielen ons de veranderingen op. Het goede bereik vanaf de A9 was ons nog bekend. Nu geven medewerkers meteen na de slagboom aan in welk vak er plek zou zijn en bij de bus zijn inmiddels hekjes geplaatst die passagiers geordend naar de bus laten lopen.
Het enige minpunt is dat de prijs van € 72,50 die op de website "vind de beste parkeerplek" wordt geprojecteerd niet de af te rekenen prijs blijkt te zijn. Na het aanklikken van de link "reserveer P3 terrein" veranderde de prijs in € 102,50. Na contact opgenomen te hebben met een medewerker kregen we te horen dat Schiphol zijn prijzen per seconde wijzigt en dat hij er niets aan kon veranderen. Na nog enkele malen de vertrek- en aankomstdatum ingevoerd te hebben toch de € 102,50 betaald. Dit moet niet kunnen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Vergoossen | 23-09-2019
Vriendelijke hulp bij slagboom.
Goede informatie vooraf via filmpjes e.d.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
leo van hoydonck | 22-09-2019
zoals elk jaar had ik nu weer problemen met mijn creditcard waarmee ik gereserveerd had. Ze werd weer niet herkend. Na lang wachten werd het gelukkig wel opgelost
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jan-Willem Verhulst | 22-09-2019
Werkt goed en snel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
John Rens | 21-09-2019
Parkeren en inchecken is prima en duidelijk.
De route aanduiding naar de uitgang is ZEEER onduidelijk.
Zeker als je als je na de bouw van de parkeergarage weer voor het eerst komt.

Geef aub duidelijk aan dat de uitgang heelmaal aan het einde zit..
Graag met verlichte palen, want in het donker is het nog onduidelijker
Er staan ook kleine bordjes met uitgang, die je tegen het verkeer doen inrijden !!!
Dit kan echt beter allemaal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mariëtte Boerkamp | 13-09-2019
Uitrijden duurde erg lang. Verder geen minpunten
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
José Hartogsveld | 11-09-2019
Zeer tevreden over het parkeren en de begeleiding bij het in en uit rijden. De prijs voor 1 week is echter belachelijk duur (€ 96,00). Normaal boekten we langer van te voren en betaalden we rond de €55,00.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hermans | 10-09-2019
Goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jan-Willem van Ede | 27-08-2019
Wederom zonder problemen gebruik gemaakt van langparkeren
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van den bosch | 25-08-2019
goede parkeer plekken,en (nog)nooit schade gehad
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Henk Woltman | 18-08-2019
Het gemak van kenteken registratie, de zeer frequente bus dienst van en naar de terminal, maken P3/P4 voor ons de ideale parkeerplaats.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van den Brink | 08-08-2019
Makkelijk parkeren, bent zo op schiphol vertrekhal
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jaap Kooi | 08-08-2019
prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Edgar | 06-08-2019
Schade opgelopen van naastliggende auto die z'n deur fijn tegen onze auto heeft gezet en geen briefje heeft achter gelaten. Een dergelijke kras moet echt wel gemerkt zijn.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Thomassen | 05-08-2019
Voldoet aan de verwachtingen.
Klantvriendelijkheid is eigenlijk niet te beoordelen omdat alles automatisch gaat.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Zandstra | 04-08-2019
Prima service voor een weekje parkeren. Enige tip laat de chauffeurs van/naar Schiphol ook eens achterin zitten/staan met koffers, dan zullen ze merken dat optrekken, stoppen of de bocht door iets rustiger meer comfort geeft voor de passagiers.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jeannette | 04-08-2019
Wij parkeren hier al jaren. Altijd goed en superhandig, de shuttle bus gaat om de 10 minuten. Een aanrader!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Luijtgaarden | 08-07-2019
Heel gemaklijk en vlug parkeren
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ko de Visser | 06-07-2019
Systeem van in en uitrijden met kenteken-herkenning werkt goed. Wel het kaartje goed bewaren tijdens je reis!
Altijd binnen tien minuten op de bus. Geen lange wachttijden dus geen stress. Niet heel goedkoop maar betrouwbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
marinus Bloem | 01-07-2019
prijs kwaliteit in goede verhouding al menig maal gebruik gemaakt van P3 nog nooit ontevreden geweest.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ad | 24-06-2019
Boek al meerdere jaren een parkeerplek met mijn visakaart en gezegd wordt dat ik dan met visakaart het terrein op kan rijden. Dat is nooit gelukt. Er moest altijd iemand bijkomen om de slagboom te regelen. Dat is slecht. Rest op zich goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
nelvanleeuwen1961@gmail.com | 17-06-2019
Altyd goed bereikbaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
A.M.G. Mulling | 15-06-2019
Ondanks werkzaamheden goed, vooral bij vertrek
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Guus Buijlinckx | 13-06-2019
Voor het eerst overdekt geparkeerd in de nieuwe parkeergarage. Dat ga ik bij een volgende gelegenheid zeker weer doen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Shandro Vader | 11-06-2019
We stonden op P4...

goed parkeermogelijkheid, geen lange wachttijd voor de bus naar de terminal. Al met al een goede indruk
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Breukers | 11-06-2019
Auto stond geparkeerd op de buitenparkeerplaats. Door werkzaamheden bij de uitgang was het in eerste instantie lastig om de uitgang te vinden.
Tip kijk even naar de wegbewijzering. Achter matrixbord met pijl rechtdoor staat ook standaard blauw bord uitgang exit naar links waardoor ik eerst weer een extra ronde over parkeerplaats heb gereden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paul | 11-06-2019
Goed, snel en zeker!!
Maar niet goedkoop.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Wolters | 09-06-2019
Goed geregeld ook de omleiding stond duidelijk aangegeven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Frijters | 30-05-2019
Goed geregeld en belangrijk blijft toch dat er inderdaad mensen staan bij de slagbomen die kunnen helpen als het niet helemaal goed gaat. Geeft een goed gevoel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
A. Van der Wulp | 30-05-2019
Het wordt duidelijk aangegeven hoe je moet rijden. Zowel om te parkeren als om uit te rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Bijland | 23-05-2019
het is leuk parkeren en makkelijk uitrijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Welsing | 19-05-2019
Werkt prima gaan op deze manier altijd tevreden naar en van schiphol. De eerste keer nu was wel opvallend . Vrouwelijke buschauffeur en een collega die meereed hadden het heeeelll druk met zijn tweetjes over een e e-learning die kennelijk gedaan moest worden . Hadden daardoor geen aandacht voor de gasten. En die werden knorrig omdat ze niet begelwidde
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dorie Meijer | 13-05-2019
Helaas waren er werkzaamheden en heel veel borden die naar de uitgang verwezen echter we werden met die borden alle kanten uitgestuurd behalve de juiste. Toen we zelf het initiatief namen en de juiste weg gekozen hadden stonden er diverse auto's bij de hefboom en moesten we 2 keer achteruit rijden omdat zij niet door de hefboom konden en hulp van een medewerker nodig hadden. En dit om 4 uur van zaterdag op zondag in de nacht. Dan zit je hier echt niet op te springen. Wij konden geheel makkelijk in en uitrijden was geen probleem.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
dr scheffer | 08-05-2019
Nooit problemen op P3, prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
m | 03-05-2019
Prima! We stonden op P4. Er waren meer dan voldoende parkeerplaatsen vrij. In- en uitrijden verliep soepel doordat we het nummerbord hadden doorgegeven. De pendelbus naar Schiphol rijdt af en aan. We konden de heen en terug weg direct instappen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Kuipers | 26-04-2019
Er had een bord mogen staan bij de uitgang van P3 dat de tunnel gesloten was, Dit is midden in de nacht hoogst irritant dat je terug moet rijden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
a den hollander | 12-04-2019
alles ging soepel vanaf het aanrijden tot aan vertrek geen misverstanden of ander ongemak
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
calon a. | 28-03-2019
het is niet moeilijk om de auto terug te vinden bij terugkomst, maar heel erg moeilijk om te komen bij het punt waar de bagage opgehaald kan worden, want als je niet goed oplet ben je bij de uitgang voordat je je bagage hebt kunnen inladen; kortom de bewegwijzering zou veel duidelijker aangegeven moeten worden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henny | 24-03-2019
Slechte bewegwijzing
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Kuperus | 14-03-2019
Prima parkeerplek. Bus naar de vertrekhal werkt ook prima.
Er staan veel hekken op het terrein vlakbij de parkeergarage. Hierdoor was het lastig om bij de auto te komen.
Bij de nieuwe uitgang stond richting Amsterdam niet goed aangegeven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Joost | 09-03-2019
Eerste keet parkeren op P3, reizend met gezin met 4 kleine kinderen.

Positief:
-Makkelijk te vinden
-vriendelijk personeel (oa buschauffeurs transferbus)

Negatief:
- uitrijden met creditcard werkte niet. Lange rij achter me bij slagboom en via intercom uiteindelijk geholpen
- duur
- online reserveren vooraf was vol (er was wel genoeg plek)
- in het donker zeer slechte bewegwijzering. Ik kon met geen mogelijkheid het bagage loading point terug vinden (wat dus om 21.00 vrouw met 4 huilende kinderen zat te wachten). 1 bordje gezien, daarna geen enkele meer. Ben uiteindelijk maat opnieuw (na bovenstaande betaalproblemen om uit te rijden) weer naar hoofdingang gereden en over busstrook naar wachtruimte...
-5-10 minuten lopen naar auto.
-NIET voor herhaling vatbaar met gezin
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mevr. Wennekes dierckx | 06-03-2019
Hoewel het erg druk was op het terrein kon ik toch een plaatsje vinden perfect
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
André van Aperen | 05-03-2019
Klantvriendelijkheid niet te beoordelen omdat we écht niemand spreken. Online geregeld en als je achterin de bus stapt spreek je ook de chauffeur niet. Maar het is zeer gemakkelijk allemaal, wij gebruiken ons auto kentekennummer om in te rijden, handiger kan niet!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Paul Brobbel | 04-03-2019
prima parkeerplaas, erg groot en veel gelopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Tom van egdom | 02-03-2019
Bij het uitrijden is het slecht geregeld.
Ondergetekende maakt zeer vaak gebruik van p3 en zou het zeer op prijs stellen als hij bij zijn reis in april een ker gratis zou kunnen parkeren gedurende 4 dagen,gezien het ongemak en als AOW er is een keertje een tegemoetkoming welkom.
Hopende op een positieve reactie van u
Gr.
Tom van egdom
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Holdijk | 25-02-2019
Wij parkeren altijd bij p3 wel 3 keer per jaar.
Bevalt altijd goed.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M.A. Tromp | 21-02-2019
Uitstekende parkeervoorziening
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Uiterwaal | 18-02-2019
Er zit weinig tot geen verband in de row-nummering. Van 502 naar 406 is een zoekplaatje.
Voorheen kon je bij de ingang ook de uitgang vinden. Dat is makkelijk als je je partner met de bagage op wil halen. Nu staat nergens meer aangegeven waar je moet zijn.
Twee dagen voor terugkomst van vakantie krijg ik een e-mail waar ik mijn partner eventueel op kan halen.
Wat was er mis met de ophaaltoestand enige jaren geleden, dus vóór die garage?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
lenie | 28-01-2019
In- en uitrijden met Creditcard. Werkt heel handig.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Wouters | 21-01-2019
Bij aankomst met nummer herkenning krijg je een kaartje
Bij vertrek heb je dit kaartje weer nodig ondanks de nummer herkenning
Ik wist dit niet omdat ik hierover niet ben geïnformeerd
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Mvh187 | 13-01-2019
Parkeergarage zoals altijd perfect, netjes en bus op tijd.
Enige minpunt was de buschauffeur welke een 'ochtendhumeur' had en totaal niet vriendelijk was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
T.Dijk | 06-01-2019
De signialering van de uitgang vond ik onduidelijk. Was eerst aangegeven in de tegenovergestelde richting waarna ik moest omkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M van Bruggen | 03-01-2019
Alles werkt perfect, alleen bij terugkomst zag mijn auto eruit als een varken veel betonstof ofzo ik heb de auto twee keer door de wasstraat moeten halen door verbouw werk aan de parkeer garage, erg jammer sta je in de garage ziet je auto er zobuit
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Peter van der Meijden | 30-12-2018
Bewegwijzering voor uitrijden en laden bagage na te zijn gedropt met de bus is zeer slecht.
Na de verbouwing met de parkeer garage is het gewone parkeren een onder geschoven kindje geworden. Laden van de bagage is zeer slecht aangegeven op de "normale"parkeerplaatst
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Ronald Maarschalkerweerd | 28-12-2018
Schiphol smart parking P3 een aantal opmerkingen :
1) een LEEG plekje zoeken kost tijd, wat je soms niet hebt, misschien dat parkeerwachters je gelijk naar de lege plekken kunnen dirigeren.
2) De uitgang vinden is tegenwoordig een probleem: we hebben 4 keer in de rondte gereden totdat we de uitgang hadden gevonden. Dit moet echt beter. 3) door de slagboom en naar de weg naar Rotterdam / Den Haag : deze weg lijkt constant opgebroken en de bewegwijzering is niet adequaat. resultaat : een groot aantal auto's belande op de BUSBAAN en moest door de berm om de juiste weg weer te vinden. Conclusie: Dit parkeercircus moet in alle opzichten beter georganiseerd worden zowel op het parkeerterrein zelf als de aan en afvoerwegen. Had beter verwacht van een professionele organisatie als Schiphol Parking.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Dennis Oldenburger | 20-12-2018
Goed te bereiken. Het uitrijden is aangepast op een andere plek. Dit is beter nu.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
A van Hoof | 20-12-2018
Prima stekkie dat ik altijd voor vakanties reserveer. Behulpzaam personeel binnen en aan de uit- en inrijplaatsen. Goed geregelde verbinding naar vertrek cq aankomsthallen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Schreurs Marc | 26-11-2018
Alles vlot verlopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M Krot | 23-11-2018
snel naar binnen rijden , en meteen met de bus van P3 naar vertrekhal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. Heitling | 23-11-2018
Alles verliep vlot
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Otten | 21-11-2018
Als het druk is, duurt het lang voordat de p3 bus komt, en hopen dat je dan mee kunt..
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
lierman roger | 09-11-2018
nummer herkenning werkt niet
al 3 jaar op rij gereserveerd en steeds werkt het niet en ik wacht lang genoeg aan de slagboom
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P. van de Wetering | 08-11-2018
Algemene indruk was goed.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
CJN van RIJN | 03-11-2018
alles is volgens plan verlopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Paula van Schie | 02-11-2018
Ik heb hier niet geparkeerd, maar bij een andere aanbieder: Quick. Dat scheelde veel geld en was ook prima!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hans Steenbergen | 02-11-2018
Heb al meerdere malen hiervan gebruik gemaakt en de service is goed, maar het zoeken van een vrije plek op het open terrein blijft een drama met eindeloos vakken in rijden waar geen plek is. Ook schijnt het voor de PC Hooft tractors moeilijk te zijn om binnen de lijntjes te kleuren. Volgende keer gaan we maar de parkeergarage parkeren, want we zijn het doelloos rondrijden wel zat

Succes
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
S.A. Vrolijk | 31-10-2018
Prima parkeerplek
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
mevr | 29-10-2018
Het was jammer dat op de terugweg, de shuttelbus een beetje op zich liet wachten, maar parkeren ging prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Wiekhart | 28-10-2018
Geen op of aanmerkingen. Altijd goed parkeren op p3!! 👍🏻👍🏻
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Gijs van Beek | 26-10-2018
Goede service was in no time op schiphol.
Ook terug stond de bus al klaar en waren we zo terug bij de auto. Super makkelijk en goed geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mike | 22-10-2018
Makkelijk reserveren via de web site, ingereden na kentekencontrole wat prima werkt. Op P3 geparkeerd, wel even zoeken naar een plekje, maar goed te doen. Daarna met enkele minuten met de bus in de vertrekhal. Terugreis ook uitstekend. Bus, paar minuten rijden naar de parkeerplaats, auto zoeken en uitrijden met uitrijkaart die je ontvangt bij binnenrijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Willem Ebbers | 13-10-2018
Perfect geregeld, goed te vinden, misschien is het mogelijk om een huisnummer en postcode aan het adres te voegen, dan is het makkelijker te vinden. de aanwijzing tegen over het Ibis hotel was ook goed.
Aardige en vriendelijke bus chauffeurs. netjes bij de hal van in checken afgezet. De kenteken herkenning is prima, de waarschuwing in de brief om niet op knopje te drukken van de automaat bij de slagboom is ook goed en de tip maak een foto waar je auto staat is prima.
Wij waren dik tevreden en het werkte prima.
De ruimte voor de slagboom is ook voldoende om even te stoppen om je bagage uit of in te laden.
We maken ongeveer 1 maal per jaar gebruik van de smart parking. de prijs is ook goed.

Willem Ebbers


Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
R.IJdema | 12-10-2018
verkeerd gereden kwam op P 40 terecht kon nergens meer uit maar werd door iemand van parkeer beheer geholpen om toch het terrein te kunnen verlaten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.Brink | 09-10-2018
Transfer prima en niet te lang hoeven wachten
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
D.Aantjes | 09-10-2018
Per mail verzoek ingediend om teruggave teveel betaald parkeergeld omdat wij door omstandigheden eerder terug zijn gekomen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat er gereageerd gaat worden.....
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P. Soeteman en mevr. M. Soeteman-Lankhuizen | 06-10-2018
uitrit was in de donker niet helemaal duidelijk maar kan ook aan mij gelegen hebben
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Van Veenen | 04-10-2018
Rommelig/aanwijzing route verlichting kan beter
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Heinen | 04-10-2018
Alles ging naar wens
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H.J. Bunschoten | 04-10-2018
De verlichting en camera's alsmede het redelijk goede formaat van de vakken maken dat ik er graag boek. Uiteraard is ook de prijs voor het langere verblijf oke.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Adrie | 02-10-2018
goed geregeld snel in en uit rijden .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ellen | 27-09-2018
Makkelijk en goed aan gegeven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rianne | 25-09-2018
Meerdere keren op deze manier geparkeerd
Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
V.H.K. Lely | 25-09-2018
Heel goed. Zal het altijd zo doen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Mw.Wierda van Dijk | 24-09-2018
Moeilijk om plek te vinden. Heel slecht verlicht. Looprichting wordt niet aangegeven.
Onduidelijk te zien waar het busstation zich bevindt.
Kan men geen nummering per plek aangeven?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
P.T.Beukers | 24-09-2018
geen ruimte om te schuilen voor regen op P4
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rob Berghaan | 22-09-2018
Wim heeft op mijn vraag direct en zeer goed gereageerd. Meer dan happy.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

P3 Lang Parkeren (voorheen Smart Parking)

Locatie parkeerplaats

Holiday Avenue
1118 ZG Schiphol (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 5000
Afstand tot Schiphol 2 km